3. díl – Jak GIVT funguje aneb začarovaný kruh partnerství

153

Co vše dělá GIVT pro neziskovky a své fanoušky?

Již 3. díl seriálu Jak GIVT funguje je tady! Tentokrát zjistíte, co vše dělá GIVT pro to, aby celý projekt fungoval co nejlépe!

Jak jsme zmínili již v 2. díle, registrací neziskové organizace to nekončí. GIVT mimo to učí neziskové organizace pracovat s online marketingem a pomáhá jim efektivně komunikovat s jejich příznivci. Díky tomu se může široký okruh fanoušků jednotlivých organizací dozvědět, že se staly členy součástí projektu GIVT. Vše zcela zdarma.

Co vše umí GIVT neziskové organizace naučit?

GIVT neziskovkám ukazuje způsoby, jakými lze oslovit co nejširší okruh fanoušků. Důležité je v prvé řadě zjistit, kterého komunikačního kanálu nezisková organizace nejvíce využívá, a tomu pak GIVT vše přizpůsobí. Na míru připraví pro neziskovku materiály jako jsou letáky, bannery, patičky do e-mailu, obrázky do události na facebooku a další. Pro neziskovky, které informování o tom, že jsou na GIVTu, věnují svůj čas a úsilí, chystá GIVT další zvýhodnění, v podobě zviditelnění neziskové organizace na sociálních sítích, blogu a newsletteru GIVTu. Fanoušci tak mají šanci dozvědět se, co neziskovky dělají, komu pomáhají, a na jaké účely putují peníze, které nezisková organizace získá díky Vašemu kliku navíc. A to není vše! Neziskovky se také mohou zapojovat do různých soutěží a her, které pro ně GIVT pořádá u speciálních příležitostí. Mezi takové třeba patřila vánoční soutěž o finanční odměny nebo hra “Klikni a pomáhej”, kterou GIVT pořádal v rámci NGO marketu 2016 a Olomouckého majálesu 2016.

A co dělá GIVT pro fanoušky?

Protože Vás GIVT chce odměňovat za to, že svým kliknutím navíc děláte dobrý skutek, pravidelně si pro Vás chystá slevové akce a řadu slevových kupónů, které si můžete stáhnout přímo na webových stránkách www.givt.cz. Stačí si v modré liště vyhledat e-shop, u kterého najdete poznámku slevový kupón a rozkliknout ho. Ukáže se Vám okénko se slevovým kódem. A to není vše! Díky pravidelným várkám soutěží mohou fanoušci GIVTu vyhrávat zajímavé ceny! To byl v minulosti například balíček BIO produktů od Vivantis.cz nebo sada Boomwhackers od Kytary.cz. Jindy mohou fanoušci znásobit svůj #DobrýSkutek, což je případ tohoto týdne, kdy v rámci akce s DobrýKrám.cz až do neděle 26. 6. přispějete nákupem na tomto e-shopu o 100 % více. Navíc na Vás čeká spousta dalších překvapení, která si pro své fanoušky GIVT chystá. Tak nás sledujte na facebooku nebo odebírejte náš pravidelný newsletter, ať Vám nic neunikne!

GIVT chce, aby byly spokojeny jak neziskové organizace, tak jejich podporovatelé. Pokud Vám na GIVTu něco chybí nebo máte nápady, co bychom mohli vylepšit, ozvěte se nám! Vašich názorů si budeme velice vážit.

BEZ KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ