5 nejdůležitějších bodů pro organizace na GIVT.cz

459
  1. Po registraci se pod Vámi zadaným e-mailem již můžete přihlásit k profilu Vaší organizace, dovyplnit si jej, a také si zde kontrolovat všechny svoje příspěvky i příspěvky pro vaší organizaci.
  1. Kde zjistíte, zda na vaši organizaci už někdo přispěl?

O každém schváleném příspěvku od nás dostanete informaci e-mailem. Pro celkový přehled se stačí přihlásit a v záložce Moje organizace sledovat, jak přibývají příspěvky.

Pokud nakupujete vy sami, přehled svých příspěvků najdete v záložce Můj profil.

  1. U příspěvků můžete vidět, v jakém stavu se nachází. Jde buďto o stav “čeká”, “schváleno” nebo “storno”. Co to znamená?

Příspěvek je vždy ve stavu čeká, dokud neuplyne zákonná lhůta pro vrácení zboží (většinou 14 dní, u některých e-shopů déle). Pokud je nákup v dané lhůtě nakupujícím stornován, je příspěvek označen jako storno a není vyplacen. Po uplynutí lhůty nám e-shop nákup schválí a teprve poté zašle peníze, které můžeme organizaci vyplatit.

  1. Kdy jsou příspěvky vypláceny?

Příspěvky jsou vypláceny vždy v průběhu prvního měsíce daného kvartálu, a to pokud výše schválených příspěvků dosáhla alespoň 2000 Kč. Než peníze odešleme, vždy od nás obdržíte také darovací smlouvu. V případě, že máte na našem účtu méně – peníze se vám automaticky přesunou do dalšího kvartálu.

  1. Víte o nákupu, který byl udělaný přes GIVT, ale nezapočítal se?

Ozvěte se nám a my to vyřešíme! Máte 100% garanci, že nepřijdete o žádný příspěvek.

Pokud vás zajímá cokoliv o GIVT, přečtěte si na webu naše nejčastější otázky.

Dotaz, pochvalu nebo stížnost s vámi rádi vyřešíme, když nám dáte vědět na info@givt.cz,  případně zavoláte na 731 006 471. Nebo nás rovnou navštivte! Sídlíme na Dolním náměstí v Olomouci. 🙂

BEZ KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ