7 důvodů proč číst newslettery

112

V e-mailové schránce se Vám objeví nová zpráva, odesílatel GIVT, a vy se sami sebe ptáte, co se v tomto e-mailu dočtete. To Vám prozradíme v několika bodech, které Vás přesvědčí o tom, že určitě stojí za to naše newslettery otvírat.

  1. Newslettery nejsou spamy!

Bohužel se nám před několika lety rozšířil v e-mail marketingu takový nešvar, a to jsou spamy. E-maily plné hloupých reklam, které nikoho nezajímají nebo virů nebo virů ohrožujících Váš počítač.Pokud však odesílatele znáte, není se čeho bát a e-mail můžete bez obav otevřít.

  1. Vše na jednom místě!

Nemusíte denně sledovat Facebook, Twitter a blog, abyste zůstali v obraze. V newsletteru najdete to nejdůležitější z celého týdne.

  1. Neuteče Vám žádná novinka

V newsletteru najdete všechny důležité novinky a informace na jednom místě. I když pravidelně nesledujete facebook nebo blog, zůstanete díky newsletterům v obraze a žádná důležitá novinka Vám neunikne. Věděli jste například, že od minulého týdne můžete přes GIVT nakupovat na slovenských e-shopech, nebo sledovat detaily všech nákupů, které jste kdy přes GIVT udělali?

  1. Buďme komunita!

I newslettery jsou jedním z nástrojů marketingu. A marketing podle nás není o tom prodávat, ale vytvořit si s fanoušky takový vztah, který nebude založen na tradičním schématu firma a zákazník. Je pro nás důležité, aby GIVT nebyl jen nástrojem, ale abychom společně vytvořili komunitu, která má stejný cíl – pomoci zlepšit financování neziskového sektoru v ČR.

  1. Potěší Vás!

Zdá se Vám, že newsletter jednou týdně je moc? Naopak, pokud Vám máme každý týden co říct, tím lépe. Znamená to, že jsme neusnuli na vavřínech a permanentně si pro Vás chystáme novinky, kterými Vás chceme potěšit. Nové e-shopy, týdenní akce, články na blogu, zlepšení služeb. Je něco, co Vám v newsletteru chybí? Napište nám.

  1. Informace navíc

V newsletterech se dočtete nejen novinky, ale často i informace navíc, které vás překvapí.Například čím konkrétně se některé neziskové organizace zabývají, jestli momentálně chystají nějakou akci nebo jakých úspěchů v poslední době dosáhly.

  1. Je to jen jeden klik navíc!

A na závěr Vás otevření newsletteru nestojí vlastně nic jiného, než jeden klik navíc. A pro ty z Vás, kteří maji rádi skutečný pořádek ve své e-mailové schránce máme tip. Nastavte si přeposílání některých e-mailů do zvlášť vytvořené složky a otevřete si je ve chvíli, až budete mít skutečně čas a chuť přečíst si, co nového se děje ve Vašem oblíbeném Start-Upu.  

Chci informace navíc.

BEZ KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ