1. díl – Jak GIVT funguje aneb začarovaný kruh partnerství – e-shopy

407

V příštích týdnech Vám představíme čtyřdílný seriál o tom, jak funguje GIVT. V dnešním díle se můžete těšit na informace, které Vám vysvětlí, jak funguje spolupráce s e-shopy.

  1. Díl – Jak probíhá spolupráce s e-shopy?

Často se setkáváme s otázkou, proč jsou e-shopy ochotné spolupracovat na projektu, jako je GIVT. My se Vám to teď pokusíme vysvětlit a na modelové situaci ukázat, jak to celé funguje.

Představte si, že máte obchod s oblečením a chtěli byste do svého obchodu přivést co nejvíce zákazníků. Proto zaměstnáte osobu, která osloví potencionální zákazníky, odprezentuje jim nabídku Vašich produktů a přivede je do obchodu, aby si vybraný produkt koupili. Vy pak za každého platícího zákazníka vyplatíte této osobě provizi. V online světě se tato činnost nazývá affiliate neboli provizní marketing a GIVT je v tomto případě inzerentem, jenž e-shopům přivádí nové zákazníky.

Aby to ale nebylo tak jednoduché – proto, abyste mohli tuto osobu, která Vám přivede nové zákazníky zaměstnat, musíte nejprve oslovit speciální agentury. Tyto agentury se postarají o to, aby byla provize vždy vyplacena správně. Ve světě affiliate marketingu se těmto agenturám říká affiliate sítě, které mají za úkol spojit e-shopy se zájemci o inzerci. Existuje řada affiliate sítí, nejen v zahraničí (Comission Junction, Zanox atd.), ale i v ČR (Affiliate Club, Afillbox atd.).

Napojením na affiliate sítě to nekončí!

Součástí affiliate marketingu je také udržování dobrých vztahů se svými partnery a vyjednávání lepších podmínek pro všechny strany. Proto pro Vás chystáme Týdenní akce! Díky nim můžete přispívat více na Vaši oblíbenou neziskovku, nakupovat se slevou nebo vyhrát super dárky.

Nepropásněte tento týden soutěž s Vivantis.cz!

Karolina – Affiliate Manager:

Jsem ráda za ochotu, kterou zástupci jednotlivých e-shopů prokazují ve spolupráci s GIVTem. Každý týden se společnými silami snažíme vymyslet akci, která bude co nejatraktivnější pro naše uživatele a která bude odměnou za to, že se rozhodli společně s námi pomáhat neziskovému sektoru v ČR.”

GIVT využil affiliate marketingu k dobré věci – polovinu získané provize věnuje neziskovkám a druhou k vývoji webu a nových nástrojů pro propagaci.

Inspirace ze zahraničí!

V zahraničí přišli na způsob, jak využít affiliate marketingu k dobrému účelu již před pár lety a dnes se podobné portály staly nedílnou součástí financování neziskového sektoru. Například anglická obdoba GIVTu Easyfundraising.uk.org pro neziskový sektor získal už více než 500 milionů korun.

Chybí Vám na GIVTu nějaký e-shop?

Momentálně je na GIVT napojeno více než 335 e-shopů. Chybí Vám nějaký? Informujte Váš oblíbený e-shop o našem projektu a o možnosti spolupracovat s GIVTem! Vaše nákupy pak dostanou opravdový smysl!

Máte další otázky? Napište nám do komentářů!

 

BEZ KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ