Práh jižní Morava pomáhá klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péče o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšují vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáhají prosazovat a hájit jejich práva.
Asistent podpory pro Centrum zotavení
CO VÁS ČEKÁ
• přímá práce s klienty se zkušeností s duševním onemocněním
• organizace skupinových aktivit programu Centra zotavení
• organizace a podpora výchovných, vzdělávacích a aktivizačních činností a akcí podporující kontakt uživatele s přirozeným prostředím
• individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta – nácviky dovedností
• asistence a podpora klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
• koordinace podpory kolem klienta a mezioborová spolupráce (psychiatr, psycholog, odborníci, úředníci, kurátoři, policie, rodina klienta) – tzv. case management
• vedení požadované dokumentace spojené s přímou prací s klientem
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT
• zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
• zajímavou, různorodou a smysluplnou práci na plný úvazek
• mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
• 25 dnů dovolené
• osobní a kvalifikační růst v rámci celoživotního vzdělávání pracovníků v sociálních službách dle požadavků zákona 108/2006 Sb.
• podporu externího supervizora
• Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
• nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
• účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z. ú. (výstavy, divadlo, koncerty…)
POŽADAVKY NA ZÁJEMCE
• středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou (sociální směr výhodou)
• odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
• odolnost vůči psychické zátěži a stresu
• empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
• tvořivost a kreativitu
• schopnost samostatné i týmové práce
• komunikační a organizační schopnosti
• profesionální a příjemné vystupování
• důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
• ochota učit se novému a dále se vzdělávat
• uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
• trestní bezúhonnost
KDE BUDETE PRACOVAT
• Adresa pracoviště: Tuřanská 12, Brněnské Ivanovice
• Nástup dle dohody
V případě zájmu o pozici zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte kontaktovat:
Bc. Silvia Kaderková
Vedoucí/Case manager – Centrum zotavení
tel. +420 739 293 521