Case manager v oblasti zdraví do TT Brno jihovýchod

Práh jižní Morava pomáhá klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech. Zlepšují vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáhají prosazovat a hájit jejich práva. Teď do svého týmu hledají nového kolegu.

CO CASE MANAGER DĚLÁ?
• Poskytuje klientovi podporu a edukaci v oblasti zdravotní prevence
• Stanovuje preventivní opatření nebo opatření, která jsou třeba při zhoršení zdravotního stavu učinit
• Mapuje potřeby v oblasti psychického a fyzického zdraví
• Provádí psychoedukaci o nemoci
• Podporuje klienta v dodržování léčebného režimu, mapuje podpůrné mechanismy pro dodržování
• Vyhodnocuje rizika v oblasti fyzického a psychického zdraví a podílí se na vytvoření protikrizového
• plánu
• Spolupracuje se třetími stranami ve prospěch klienta v oblasti psychického a fyzického zdraví klienta
• V případě potřeby klienta doprovází k zdravotním prohlídkám a vyšetřením
• Poskytuje klientovi podporu v době jeho hospitalizace a zaměřuje se podporu stabilizace psychického stavu

CO ZA TO?
• příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
• zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
• zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
• mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
• práce poloviční – plný úvazek
• 100 – 200h dovolené na zotavenou
• vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
• podporu externího supervizora
• Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
• nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
• účast na společenských akcích pořádaných Sdružením Práh (výstavy, divadlo, koncerty…)

KDE BUDETE PRACOVAT
• Štěpánská 2, Brno

CO OD VÁS OČEKÁVÁME MY
• Preferujeme minimálně vyšší odborné vzdělání zdravotního zaměření
• Odborná způsobilost k výkonu práce sociálního pracovníka (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách) *možnost doplnit při zaměstnání
• Zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
• Schopnost především týmové, ale i samostatné práce
• Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
• Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
• schopnost samostatné i týmové práce
• komunikační a organizační schopnosti
• profesionální a příjemné vystupování
• důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
• ochota učit se novému a dále se vzdělávat
• uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)

Nástup možný ihned, případně dle dohody.

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Nadia El Sabbaghová
garant oblasti terénní služby Brno
Tel: 731 410 750

Sdílet