Práh jižní Morava pomáhá klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péče o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšují vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáhají prosazovat a hájit jejich práva.
CO VÁS ČEKÁ
• Popis a analýza interních metodických procesů organizace
• Navrhování optimalizace metodických procesů
• Samostatné řízení metodických procesů přímé péče
• Vytváření metodických postupů pro sociálně a jejich implementace v praxi
• Konzultace a implementace nových metodických způsobů v týmech;
• Procesní řízení ročního plánu organizace zaměřeného na rozvoj kvality přímé péče
• Podílení se na tvorbě ročního plánu organizace
• Spolupráce s pracovníky z vyššího managementu
• Úzká spolupráce s členy nejvyššího řídícího orgánu organizace
• Do jednoho roku od nástupu v plánu reorganizace pozice na pozici vyššího managementu – garant metodického týmu (řídí pracovníky metodického týmu a celou koncepci a provoz metodického týmu)
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT
• možnost dalšího profesního růstu
• zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
• zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
• mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
• práce na plný úvazek
• 25 dnů dovolené na zotavenou
• vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
• příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
• příležitost podílet se na nové koncepci procesního řízení ve velké organizaci (cca 250 zaměstnanců)
• podporu externího kouče
• Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
• nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
• účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
POŽADAVKY NA ZÁJEMCE
• zkušenost na pozici obdobného charakteru
• odolnost vůči psychické zátěži a stresu
• schopnost samostatné i týmové práce
• komunikační a organizační schopnosti
• profesionální a příjemné vystupování
• důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
• ochota učit se novému a dále se vzdělávat
• uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
• výhodou VŠ manažerského zaměření
KDE BUDETE PRACOVAT
• Tuřanská 12, Brno
• po dohodě je možné i Znojmo, Hodonín, Blansko s pravidelnými cestami do Brna
• ihned nebo dle domluvy
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
PhDr. Marie Zimmermannová
Odborný garant
Tel.: 777 63 29 23