Práh jižní Morava pomáhá klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péče o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšují vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáhají prosazovat a hájit jejich práva.
Sociální pracovník / Case manager pro Komunitní tým Brno
CO VÁS ČEKÁ
• Podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
• Koordinace podpory kolem klienta a mezioborová spolupráce (psychiatr, psycholog, odborníci, úředníci, kurátoři, policie, rodina klienta) – tzv. case management
• Spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry
• Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
• Individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT
• Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
• Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
• Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
• Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
• Práce na poloviční úvazek
• 25 dnů dovolené
• Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
• Podporu externího supervizora
• Možnost profesního růstu
• Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
• … a především stabilní kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni
POŽADAVKY NA ZÁJEMCE
• Preferujeme vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření nebo kurz pracovníka v sociálních službách
• Odborná způsobilost k výkonu práce sociálního pracovníka nebo pracovníka v sociálních službách (zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách) *možnost doplnit při zaměstnání
• Schopnost samostatné, ale i týmové práce
• Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
• Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
• Komunikační a organizační schopnosti
• Profesionální a příjemné vystupování
• Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
• Ochota učit se novému a dále se vzdělávat
• Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
• Ř. p. skupiny B podmínkou
KDE BUDETE PRACOVAT
• Brno, Adresa pracoviště: Tuřanská 12
• Nástup možný od 01.11.2024.
V případě zájmu o pozici zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz. Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte kontaktovat:
Zuzana Hlubinková, DiS.,
Vedoucí/case manager
Komunitní tým Brno
tel. +420 730 141 352