Vedoucí sociálně aktivizační služby pro rodiny

Práh jižní Morava pomáhá klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péče o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšují vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáhají prosazovat a hájit jejich práva.

Vedoucí sociálně aktivizační služby pro rodiny

CO VÁS ČEKÁ
• Vedení 4 členného multidisciplinárního týmu (case manager, psycholog)
• Koordinace sociálně aktivizační služby v lokalitě Brno
• Práce metodou case managementu, psychosociální rehabilitace a dalších přístupů
• Aktivní spolupráce s řadou služeb v rámci komunitní péče a psychiatrických nemocnic v procesu transformace psychiatrické péče
• Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
• Kontrola vedení dokumentace a evidence zaměstnanců
• Administrativa – zpracování podkladů, výstupů, hodnocení
• Individuální plánování a přímá podpora klienta
• Komunikace s dalšími členy podpůrné sítě klienta, psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
• Výjezdy do domácností a rodin
• Prezentace práce týmu pro laickou i odbornou veřejnost

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT
• příležitost podílet se na nové koncepci poskytování podpory klientům s duševním onemocněním v jejich přirozeném prostředí
• možnost spoluúčasti na projektech napříč naší organizací
• zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
• zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
• mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
• cca 200h dovolené na zotavenou
• osobní a kvalifikační růst v rámci celoživotního vzdělávání pracovníků
• podporu externího supervizora
• možnost profesního růstu
• Café Práh Galerie Vaňkovka – Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
• účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z. ú. (výstavy, divadlo, koncerty…)

POŽADAVKY NA ZÁJEMCE

• Vzdělání min. vyšší odborné, sociálního zaměření
• Zkušenost na pozici obdobného charakteru a s vedením týmu výhodou
• Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
• Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
• Schopnost samostatné i týmové práce
• Komunikační a organizační schopnosti
• Profesionální a příjemné vystupování
• Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
• Ochotu učit se novému a dále se vzdělávat
• Uživatelskou znalost práce na počítači (MS Office)
• Ř. p. skupiny B

KDE BUDETE PRACOVAT
• Štěpásnká 2, Brno-město, nástup od 1.1.2025
V případě zájmu o pozici zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte Kontaktovat:
Mgr. Nadia El Sabbaghová
Garant oblasti
+420 731 410 750

Sdílet