Včasný intervent ve službě Krizová pomoc

Práh jižní Morava pomáhá klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péče o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšují vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáhají prosazovat a hájit jejich práva.

Včasný intervent ve službě Krizová pomoc

CO VÁS ČEKÁ
Práce s klienty a jejich sítí, kteří se nachází v krizi.
• podpora běžného fungování klientů, kteří se nachází v krizové situaci, v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
• přímá práce s klienty na principu otevřeného dialogu, prostřednictvím síťových setkání
• úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
• návštěvy v psychiatrických nemocnicích
• vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
• podpora osob s duševním onemocněním v procesu zotavování se na základě vlastního příkladu a své motivace
• komunikace s rodinami a jinými blízkými osobami lidí s duševním onemocněním

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT
• zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
• zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
• mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
• práce na úvazek 1,0 tj 40 hodin za týden
• 25 dnů dovolené na zotavenou
• mobilní telefon, notebook, možnost práce na home office
• vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
• příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
• podporu externího supervizora
• Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
• nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
• účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
• … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

POŽADAVKY NA ZÁJEMCE

• odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
• zkušenost s prací s naší cílovou skupinou (osoby v krizi, osoby s duševními obtížemi)
• odolnost vůči psychické zátěži a stresu
• empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
• schopnost samostatné i týmové práce
• komunikační a organizační schopnosti
• profesionální a příjemné vystupování
• důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
• ochota učit se novému a dále se vzdělávat
• uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
• chuť pracovat s lidmi s duševním onemocněním a podporovat je

KDE BUDETE PRACOVAT
• Pracoviště: Štěpánská 2, Brno
• Působnost Brno
• Termín nástupu dle domluvy

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Nadia El Sabbaghová
Garant terénních a ambulantních služeb Brno
Tel: +420 731 410 750

Sdílet