Jiří Štěpánek před dvěma lety založil první českou on-line pohřební službu. V epizodě rozebíráme, jak se v Goodbye.cz daří propojovat svět nezisku a závětí či jak se jim podařilo dosáhnout toho, že ve své firmě dosahují opravdu výjimečného skóre spokojenosti. A dozvíte se i to, jak tento unikátní startup přesvědčil investory k podpoře.
K marketingu přistupujeme ze dvou směrů. Jednak se snažíme lidi vzdělávat, kazovat různé alternativy posledního rozloučení, aby nebyli překvapení, až ta smrt přijde. Aby měli minimálně seznam posledních přání, kterým ulehčí rodině a nedojde k nedorozuměním. A jednak se snažíme být co nejvíce transparentní. Na webu máme transparentní ceny, ukazujeme se lidem na relevantních místech. Pokud hledají, jaký je rozdíl mezi kremací a pohřbem, tak chceme přinést skvělý článek, který jim všechno vysvětlí. Nesnažíme se je lákat do naší pobočky a podepsat něco dřív, než jim vysvětlíme celý proces. Snažíme se jít naopak.
Komentáře